Friday, April 19, 2013

Red, Lovely Red


Armani Privé



Gucci


Zilian

It´s been always said that red is the passion color. Well, for me is more than that, since it´s a color that seams to give me energy and I don´t know why, makes me feel good about my self when whenever I wear it. For instance, I can have a fancy after work dinner, and I can go wering the same clothes, but putting on a red lipstick makes all the difference. Here are some red pieces for inspiration and to cheer up this friday. How about you, do you often wear red? Or do you have a color that also makes you feel this way?
 
Sempre ouvi dizer que o vermelho (ou encarnado como preferirem) é a cor da paixão. Bem, para mim é bem mais do que isso, dado que é uma cor que me dá energia e que, não sei bem porque, me faz sentir melhor comigo própria quado o visto. Por exemplo, posso ter um jantar depois do trabalho e ir com as mesmas roupas, mas se usar um batom vermelho faz toda a diferença. Deixo-vos algugas inspirações para animar a 6ª feira. E vocês, costumas usar vermelho? Ou tem alguma outra cor que também vos faça sentir assim?

2 comments:

  1. I love this color but I don't wear it often. The second look is wonderful.

    Valeria
    http://myurbanmarket.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. Poco a poco me boy atreviendo con el rojo.
    besos
    http://elbauldeladyshira.blogspot.com.es

    ReplyDelete

Other Extraordinary Thoughts